Dziarskie dziary

Ostatnio znowu marzy mi się tatuaż. Szczególnie, że zbliżają się moje przełomowe urodziny, a przecież dobre parę lat temu pod wpływem Kat Von D i Chris’a Garver’a z LA/Miami Ink  obiecałam sobie, że właśnie wtedy zrobię sobie tatuaż. Zobaczymy co z tego będzie, ale póki co szukam inspiracji i jeśli znajdę coś co naprawdę mi się spodoba (i będę pewna, że mi się szybko nie znudzi), to kto wie!

Podczas tych poszukiwań natknęłam się na bardzo pomysłowe „dziary” dla mniej odważnych, czyli takie, których łatwo można się pozbyć – wystarczy zmyć wodą. Jak dla mnie – bomba! [ http://tatt.ly ]


 


Skomentuj

