Podsumowanie

Za nami wiele wyzwań, przygód i sukcesów. Były podróże i wspinanie. Bawiliśmy się na weselu, cieszyliśmy się narodzinami potomków naszych najbliższych, żegnaliśmy tego, który odszedł za szybko. Rok zakończyliśmy zmianami w tytułach – J został panem mgr. inż. a ja zmieniłam korporacyjny stołek. Tak więc – działo się! Zobaczymy, co przyniesie kolejny rok – ja życzę Wam i Nam jak najwięcej okazji do uśmiechu w 2012!

A także – dziękuję za zaglądanie tutaj! … i przy okazji… obiecuję poprawę i noworocznie postanawiam częściej publikować posty.

Ze statystyk bloga wynika, że najczęściej odwiedzaliście post o fotografii i robieniu świeczników. A najbardziej zaintrygowały mnie frazy z wyszukiwarek, które naprowadziły Was na mojego bloga, np. „znani transwestyci w polsce”, „bezmózgowie”, „goła basia”, „toaleta publiczna”, „裸体”, „leczenie nerwicy padaczkowej”, „ogórki po diabelsku”…  Tak czy inaczej, bardzo mnie to cieszy, że od czasu do czasu, ktoś oprócz mnie tu zagląda, obojętnie z jakich powodów. 🙂

 

 

Skomentuj

