Nowa joga

Udało się! Trzecie podejście i dałam radę – załapałam w końcu, jak się robi na drutach.

A to wszystko dzięki Wool and the Gang. Polecam każdemu, kto chce w prosty sposób nauczyć się dziergać.

Mi wystarczyły te trzy filmy:

1) Jak zacząć: 

2) Jak kontynuować: 

3) Jak zakończyć: 

Teraz, kiedy mam tak dużo czasu wolnego (przerwa ze wspinem z powodu kontuzji + ostre przeziębienie), na pewno zaprzyjaźnię się z drutami.

Zaczęłam od opaski, wyszła całkiem ok.

Pierwsze „dzieło” już na głowie nowego właściciela:

A kolejna opaseczka już się robi się, tym razem dla mnie.

3 thoughts on “Nowa joga

Skomentuj

